Ostutingimused

E-poe kasutusleping

Prochemical OÜ, registrikoodiga 11912477, aadress Keskuse tn. 6, Saue, 76505 Harjumaa edaspidi Teenuse osutaja) ja klient, kes vormistab Prochemical OÜ E-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma iskuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping).

1. Üldsätted
1.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest, teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.
1.2. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
1.3. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult teenuse kasutajat.

2. Tooted ja ostu sooritamine
2.1. Kõik kuvatavad tooted ei pruugi olla tavapäraselt laos olemas.
2.2. Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust. Sellisel juhul pakutakse välja võimalik uus tarneaeg või toote asendamine samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga. Kui teenuse kasutaja ei ole uute tingimustega nõus võib ta keelduda tellimusest.
2.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.
2.4. E-poes olevad tootekirjeldused ei ole ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
2.5. Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 18 aastane.
2.6. Teenuse kasutaja, kes valib välja soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakt, elektronpost, kättetoimetamise aadress, postiindeks, makseviis)
2.7. Kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud täitmiseks. Osutaja ei vastuta teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
2.8. Müügi protsess algab kui teenuse kasutaja on saatnud E-poe interneti lehe kaudu tellimuse ja saanud kinnituse kauba saadavuse ning tarneaja kohta.
Müügi protsess lõpeb kui teenuse kasutaja on tasunud tellimuse eest. Teenuse pakkuja käest saanud arve ning kauba kätte saanud.

3. Hinnad
3.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu (käibemaks kajastub arvel).
3.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.
Kui teenuse osutaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

4. Ostude eest tasumine
4.1 Meie e-poest saate tooteid turvaliselt osta pangalinkide kaudu Eesti internetipankades: Swedbank, SEB Pank, LHV Pank, Nordea Pank, Danske Pank, Coop Pank.
4.2 Kohapealt, Saue laost ostes on võimalik tasuda ainult sularahas või siis ettemaksuarvena pangaülekandega.
Kõik makseandmed ja makselinkide andmed vahendab pangani Maksekeskus AS.

5. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused
Toodete garanteeritud tarneaeg on 2-7 päeva kui toote juurde ei ole kirjutatud teisiti. Maksimaalne tarneaeg on 7 päeva.
Juhul, kui me ei suuda mõnda toodet 7 päevaga tarnida informeerime Teid sellest koheselt. Vajadusel on Teil siis võimalus tellimus tühistada ja me kanname Teile raha tagasi.
Kui Te olete tellinud rohkem kui 100 euro eest, on kaupade vedu Eestis tasuta.
Kui Te olete tellinud vähem kui 100 euro eest, saate Te oma tellitud kaubad postiga/kulleriga ning seda teostatakse 2-7 päeva jooksul pärast raha ülekandmist. Kui tellitav kaup ei mahu ilmselgelt oma mõõtudelt ja kaalult pakiautomaati, palume valida muu tarneviis (kuller/postipakk). Vastasel juhul on Teenuse pakkujal õigus teha muudatusi tarne maksumuse osas või kättetoimetamisel.

Teenuse kasutajal on õigus valida viie erineva kauba kättesaamisviisi vahel.
1. Ostja tuleb ise kaubale järgi
2. Kullerpakk
3. Postipakk
4. SmartPOST
5. Omniva pakiautomaadi kaudu

1. Ostja tuleb ise kaubale järgi. Pakk saadakse kätte aadressilt Keskuse 6, Saue. Telefoni või maili teel lepitakse kokku, mis kell tullakse kaubale lattu järele. Kaup saadakse kätte maksimaalselt 7 päeva jooksul, kliendi soovil pikema aja jooksul.
2. Kullerpakk – pakk saadetakse Omniva kulleriga otse antud aadressile. Selline saatmisviis on natuke kallim kui tavapost, kuid pakk tuuakse otse kliendile kätte. Jääb ära postkontorisse minek, kuid peab kulleri tulekul olema kodus või muul aadressil, mis tellimisel sisestatud. Tarneaeg on 2-7 päeva kui toote juurde ei ole kirjutatud teisiti.
3. Postipakk – pakk saadetakse Omniva vahendusel antud aadressile lähimasse piirkondlikku postkontorisse, kust saabub teade paki saabumise kohta. Seejärel tuleb minna saabunud teatise ja isikut tõendava dokumendiga pakile enda valitud ajal järele. Teatis saabub tavaliselt 2 päeva pärast paki teele saatmist. Tarneaeg on 2-7 päeva kui toote juurde ei ole kirjutatud teisiti.
4. SmartPOST – SmartPOSTi pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, mis on paigaldatud erinevatesse kaubanduskeskustesse üle Eesti. Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille mõõtmed koos pakendiga on maksimaalselt 60x60x60cm. Kauba kättesaamiseks saate valida Teile kõige sobivama pakiautomaadi. (Täpsem info http://www.smartpost.ee/eteenindus/kiosks) Kui pakk jõuab Teie poolt valitud pakiautomaati, saadetakse koheselt Teie mobiilile vastava sisuga sms ja soovi korral ka e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset uksekoodi, mille sisestamisel automaadi puutetundlikule ekraanile ja vajadusel paki eest kaardimaksega tasudes, saate paki automaadist kätte.
5. Kauba saabumisel saadetakse Sulle SMS ja/või e-kiri, milles on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Paki vastuvõtmiseks sisesta puutetundlikule ekraanile uksekood ja võta pakk avanenud kapist välja. Lunamakse korral tuvasta oma isik ID-kaardiga ning tasu paki eest kaardimaksega. Täpsem info: https://www.omniva.ee/era/kaart/asukohad
Tarneaeg on 2-7 päeva kui toote juurde ei ole kirjutatud teisiti.

Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud teenuse kasutajale isikut tõendava dokumendi esitamisel.

6. Lepingust taganemine enne Teenuse osutajapoolset lepingu täitmist
6.1. Kui teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda siis kohustub sellest võimalikult kiiresti teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@prochemical.ee.
E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
6.2. Kui taganemisavaldus jõuab osutajani peale teenuse osutaja poolset lepingu täitmist siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.
6.3. Teenuse osutaja kannab teenuse kasutajale tasutud summa tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.
6.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole kust toimus selle laekumine teenuse osutajale.

7. Tagastusõigus
7.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.
7.2. Tagastatav toode peab olema puuduseta täiskomplektne originaalpakendis ja kasutamata.
7.3. Toote tagastamiseks tuleb esitada vastav taotlus e-mailile info@prochemical.ee.
7.4. Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve.
7.5. Tagastamisel kantakse teenuse kasutajale raha tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul toote tagastamisest.
7.6. Raha kantakse üle samale arvelduskontole kust toimus selle laekumine teenuse osutajale.
7.7. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud katab teenuse kasutaja.
7.8. Juhul kui peale tagastamist ilmneb et tagastus ei vasta Kasutuslepingus toodud tingimustele siis ei tagastata raha.
Tagastatud toode jääb osutaja juurde hoiule või tagastatakse. Hoiustamise või kasutajale toote tagastamisega seotud kulud katab teenuse kasutaja.

8. Isikuandmed ja nende kasutamine
8.1. Kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.
8.2. Tellimuse esitamisel kasutaja poolt sisestatud osutajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks teenuse kasutajale.
8.3. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.
8.4. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed teenuse kasutaja tellimuse kohta (perekonnanimi, eesnimi, tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, sünniaasta, sugu, tarnimisviis, kasutatud makseviis, E-poe Kasutuslepinguga nõustumine müügipakkumiste saatmisega elektronposti aadressil, vabatekstina sisestatud märkuse).
8.5. Isikuandmeid mis on vajalikud kauba vahendamiseks teenuse kasutajale edastakse kulleriteenust osutavaile ettevõttele.
8.6. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
8.7. Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada kasutajat puudutavaid andmeid juhul edastatakse kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks isikule kellel on selleks seaduslik õigus kui see toimub Teenuse kasutaja muu isiku elu tervise või vabaduse kaitseks.
8.8. Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid samuti neid muuta või kõrvaldada andmed registrist.
8.9. Kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.
8.10. Kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.

9. Vastutus
9.1. Teenuse kasutaja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seadusele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel.

10. Kasutamistingimused
10.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.
10.2. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Olen nõus poe kasutamise tingimustega ja täidan neid tingimusteta”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub
Kasutuslepingus toodud tingimustega.

11. Garantiitingimused
11.1 Ostetud tootele kehtib garantii alates selle ostupäevast. Garantiiperioodi kestel parandatakse kõik valest paigaldusest või vigastest detailidest tulenevad tootedefektid tasuta. Käesolev garantii ei kata muid (v.a. detailid ja nende asendamine) kulusid. Prochemical OÜ vahendab müüdavale kaubale tootja garantiid. Garantii annab ostjale garantiitähtajal õiguse nõuda asja tasuta parandamist või asendamist. Garantii kehtib Eesti Vabariigi territooriumil.
Tootmisdefekti väljaselgitamiseks läbiviidud ekspertiisikulud tuleb tasuda toote omanikul, kui ekspertiisi tulemusena selgub, et tegemist ei ole tootmisveast põhjustatud defektiga.
11.2. Käesolev garantii ei kohusta müüjat ega garantiiandjat toodet tasuta reguleerima, puhastama ja hooldama ega korraldama tasuta koolitusi masina kasutamise kohta.
11.3. Kui toote kasutaja on eraisik ja kasutab toodet isiklikuks otstarbeks, vastutab müüja määratud garantiiperioodi lõppemisel tootedefektide eest vastavalt kohalikus seaduses sätestatule. Kui toodet kasutatakse kommertsotstarbeks, tulenevad müüja lisakohustused teie ja müüja vahel sõlmitud lepingust. Eraisikute puhul vastutame kaubal ilmnevate puuduste eest 2 aasta jooksul, alates kauba üleandmisest. Ärikliendi puhul lähtume tootjapoolsest garantiiajast 12 kuud. Juriidiliste isikute puhul lähtume tootjapoolsest garantiiajast 1 aasta, alates kauba üleandmisest, va. kui tootja ei ole märkinud teisiti. Aku garantiiaeg on 6 kuud. Kaubaga kaasas olev aku on kulumaterjal, mistõttu on akude garantiiaeg reeglina lühem seadme enda garantiiperioodist. Aku tühjenemine sõltub otseselt sellest, kui intensiivselt seadet kasutatakse. Tootele paigaldatud neljataktilise mootori garantiiperioodi määrab eraldi mootori tootja. Garantiitingimusi vaata mootori kasutusjuhendist.
11.4. Garantii andja tugines käesolevas dokumendis kirjeldatud garantii andmisel faktile, et ostja antud teave toote kasutusotstarbe (isiklikuks või kommertskasutuseks) kohta vastab tõele. Garantii andja võib garantii kehtetuks tunnistada või muuta ühepoolselt garantiitingimusi, kui ilmneb, et toodet on kasutatud muul viisil kui see, mille ostja on toote ostuhetkel saadud garantiivormil teatanud ja allkirjaga kinnitanud.
11.5. Kaebused toote kvaliteedi kohta lahendatakse ning garantiiremont teostatakse pärast seda, kui olete toote toonud tootja volitatud teenindustöökotta. Teie nõudmisel ja vastava lepingu sõlmimisel teenindustöökojaga võite traktorid ja raiderid toimetada diagnostika- ja remontöödeks teenindustöökotta töökoja kulul. See tingimus kehtib ainult tehasedefektidest tingitud garantiitööde korral. Muul juhul toimetab ostja toote töökotta omal kulul või oma vahenditega.
11.6. Toode võetakse garantiiremonti ainult juhul, kui see tuuakse töökotta komplektsena koos täidetud ja kehtiva garantiidokumendiga. Tootel vea ilmnemisel, palun lõpetage kohe seadme kasutamine ja toimetage toode volitatud teenindustöökotta seisundis, milles see oli vea ilmnemise ajal.
11.7. Müüja ja garantii andja ei vastuta toote kasutamisest tingitud kahjustuste või kaudsete kulude tasumise eest, välja arvatud juhtudel, kui kohalikud seadused sätestavad teisiti.
11.8. Garantiitingimustest tulenevaid tasuta remonttöid ei tehta, kui:
• toote seerianumber on eemaldatud, välja vahetatud või pole loetav;
• toodet pole kasutatud otstarbekohaselt ning kasutusjuhendis olevaid kasutus-, hooldus-, transpordi- ja hoidmisjuhiseid pole järgitud;
• kasutaja ei teavitanud müüjat või teeninduskeskust tootel ilmnenud esmasest veast ning jätkas seadme kasutamist, põhjustades sellega seadmele lisakahjustusi;
• hooldustöid pole tehtud (kütuse- ja õhufiltrite vahetamine, silindri jahutusribide puhastamine jms. kasutusjuhendis määratletud tööd);
• toodet on remonditud ja reguleeritud või toote konstruktsiooni muudetud selleks mittevolitatud teenindustöökojas;
• kasutatud on sobimatut või madala kvaliteediga kütust, õli või määret;
• remondiks pole kasutatud originaalvaruosi (poldid, tihendid, rihmad jne);
• toodet on rendile antud;
• toode ei kuulu enam selle esmaostjale;
11.9 Liikuvate detailide (lõikeseade, rihm, sidur, filter jne) loomulikku kulumist ei loeta defektiks ning see ei kuulu garantii alla.
11.10 See garantii tagab teile spetsiaalsed juriidilised õigused ega piira ühtki muud tarbija juriidilist õigust.